R.I.P Carlos Couto

No solo del motor vive el hombre

R.I.P Carlos Couto

Notapor jgalonso » 23 Sep 2013 11:54

No tengo palabras para expresar lo sucedido en la subida a Poio, ver morir un conocido ante tus ojos, sin poder hacer absolutamente nada. Y lo lento que se actuó por parte de los sanitarios no tiene nombre. No se puede decir que de haber llegado antes se hubiesen salvado, eso nunca lo sabremos, porque llegaron tarde, demasiado tarde :(

:aDios

Hasta siempre Couto
Última edición por jgalonso el 03 Dic 2013 11:30, editado 1 vez en total
Razón: Editado
jgalonso
Administrador del Sitio

Re: R.I.P Carlos Couto

Notapor ZipiFlo » 23 Sep 2013 12:08

D.E.P. Carlos Couto

A vida é así de dura e inxusta, pero ante iso non podemos facer nada mais que lamentarnos. :cry:
ZipiFlo
Moderador

Notapor jgalonso » 23 Sep 2013 13:58

jgalonso
Administrador del Sitio

Notapor Pichin-racing » 23 Sep 2013 22:42

Ata onde deu sei, o de proteciión civil que estaba un pouco máis arriba ten feito reciente un curso de reanimación, e o do punto de radio que estaba un pouco máis abaixo é empleado de emerxencias en Pontevedra, e cando chegou o coche R xa lle tiñan as vías respiratorias abertas e reanimándoo, e unha vez chegou o médico seguiron e mandaron subir a ambulancia, e cando chegou esta, seguiron dentro dela.
Comentou un dos da guardia civil, que foron os primeiros en chegar xunto co coche R, que viu moitos casos destes na súa vida, pero ningún tiña tan mala pinta coma este, e polo que comentaron os rapaces da ambulancia (a UVI móvil, non a asistencial) cando chegaron alí pouco, moi pouco, había que facer. Doulle tan fuerte que nada se pudo facer por salvalo. E unha jodienda pero esa é a verdade.
Respecto o de chegar tarde, poris nestes casos o primeiro que ten que subir é o coche R, e unha vez chegado ao lugar, o médico é o que decide se pedir a ambulancia ou non, e neste caso a pediu cando chegou e a ambulancia tardou o mínimo que puto tardar, ao mellor a xente pensa que pode subir tan rápido coma un turismo e non fai máis que falar que si chega tarde, que si nonseiqué non sei canto...

Eu apenas conocía a Carlos, sólo de velo correr e de velo nalgunha carreira de espectador.
A primeira vez que falei con él foi o viernes pola tarde que fun poñer con outro chaval as estacas nas primeiras curvas que eran as que quedaban, e andaba el entrenando e coñeamos un poco co tema de las estacas, que si pafora, padentro, que tocan os espellos.... O domingo máis do mismo, o pouco que falei con él, sempre amable, tranquilo, simpático... E pouco despois de que lle colocara o calzo para salí, rumores que pintaban mal chegaronme por whatsapp, que logo se confirmaron....
Un bo mazazo para todos... a vida é moi puta... :cry:

Moito ánimo á familia e amigos, D.E.P. alá donde esteas Carlos Couto, hasta sempre!!! :aDios
Imagen -Дмитрий, куда? :| +Вы идете прямо! 8-)
Pichin-racing
Forero

Notapor jgalonso » 23 Sep 2013 23:14

Pichin-racing escribió:

Moito ánimo á familia e amigos, D.E.P. alá donde esteas Carlos Couto, hasta sempre!!! :aDios

:aDios :aDios :aDios :aDios
jgalonso
Administrador del Sitio

Notapor jgalonso » 24 Sep 2013 17:16

Que este vídeo sirva como homenaje a Couto

jgalonso
Administrador del Sitio

Notapor Alén » 25 Sep 2013 13:45

Conozco a familia Couto son veciños, amigos. E xa os digo que ese video homenaxe non lle gusta nada. Cito textualmente o que pon unha familiar directa:
"Creo que falo en nome de toda a miña familia cando vos digo que fagades o favor de deixar de compartir certos vídeos a modo de tributo con imaxes que non deberían nin haberse grabado do meu tío Carlos. BASTA XA."
A verdade e que a min o video non me gusta tampouco, ponme os pelos de punta, eu creo que sobra. Que conste, gústame o feito e a intención, pero non o video. E xa che digo que a familia non lle gustou... Un saudo
Alén
Forero

Notapor jgalonso » 25 Sep 2013 13:56

Eu falei por teléfono con membros do seu equipo e amigos, e pareceulles ben. Se a alguén da familia lles parece mal que me chame e o retiro inmediatamente. A pesar de que, como digo, algúns pilotos e membros do seu grupo queren que o deixe
jgalonso
Administrador del Sitio

Notapor vvs » 25 Sep 2013 14:07

Hay imaxenes nese video que sobran
Imagen
vvs
Forero

Notapor Ampudia » 25 Sep 2013 21:10

Alén escribió:Conozco a familia Couto son veciños, amigos. E xa os digo que ese video homenaxe non lle gusta nada. Cito textualmente o que pon unha familiar directa:
"Creo que falo en nome de toda a miña familia cando vos digo que fagades o favor de deixar de compartir certos vídeos a modo de tributo con imaxes que non deberían nin haberse grabado do meu tío Carlos. BASTA XA."
A verdade e que a min o video non me gusta tampouco, ponme os pelos de punta, eu creo que sobra. Que conste, gústame o feito e a intención, pero non o video. E xa che digo que a familia non lle gustou... Un saudo

Completamente de acuerdo, yo creo que no deberia de hacer falta que te llamase la familia. Cuando lo vi pense lo mismo pero no quise ser el primero en decir. Hay imagenes que no deberian de estar en el video.
Ampudia
Forero

Notapor jgalonso » 25 Sep 2013 21:38

Si pero acabo de falar con xente da súa asistencia, xente que coñezo en persoa e que non crea perfiles falsos para facer comentarios. Pedironme expresamente que deixase o vídeo, e pedironme gardar unha copia do orixinal para outros fins.

Por certo a esa xente que suplantou identidades para facer comentarios en outros sitios (Non neste foro) que lembren que está penado ata con 3 anos de cadea.

A parte que facerse pasar por amigos de couto cos que acabo de falar por teléfono ten tela
jgalonso
Administrador del Sitio

Notapor Alén » 26 Sep 2013 00:23

jgalonso escribió:Si pero acabo de falar con xente da súa asistencia, xente que coñezo en persoa e que non crea perfiles falsos para facer comentarios. Pedironme expresamente que deixase o vídeo, e pedironme gardar unha copia do orixinal para outros fins.

Por certo a esa xente que suplantou identidades para facer comentarios en outros sitios (Non neste foro) que lembren que está penado ata con 3 anos de cadea.

A parte que facerse pasar por amigos de couto cos que acabo de falar por teléfono ten tela

Non vou poner máis comentarios, pero teño a tres familiares directos en redes sociais xa que son meus amigos e vecinos dende fai moitos anos e os tres opinan o mesmo. Hai imaxes de ese video que sobran, pero bueno, agora no mundo este dos rallyes a asistencia e máis importante que a familia.
Alén
Forero

Notapor jgalonso » 26 Sep 2013 01:08

Dalles as miñas señas e que falen comigo

PD: Alén eu creía que ti eras de Coruña non de Vila de Cruces, Fala con Diego de DLR e outros que confirmarán o que digo
jgalonso
Administrador del Sitio

Notapor Sergi R+ » 29 Sep 2013 12:25

Imagen
Sergi R+
Forero

Notapor ZipiFlo » 29 Sep 2013 13:28

ZipiFlo
Moderador

Notapor Alén » 29 Sep 2013 17:24

jgalonso escribió:Dalles as miñas señas e que falen comigo

PD: Alén eu creía que ti eras de Coruña non de Vila de Cruces, Fala con Diego de DLR e outros que confirmarán o que digo

Vivo en Vila de Cruces dende fai 26 anos, por eso che digo e cho ruego non volvas subir o video, aviseivos o outro día, a familia non lle gustou nada o video, o que digan os amigos ou a xente da súa asistencia aquí non importa nada, pero que a Viuda che pida por favor que o quites mediante FB paréceme moi forte, E por certo confirmoche que as sobriñas (son de verdade as suas sobriñas e a súa viuda tamén), e senón me crees a min pregunta por aquí, creo que levo tempo neste mundo para ter un pouco de veracidade. Non falei en persoa cas sobriñas pero sei dende o outro día que non lle gustaba nada o video, e eu o entendo. Sen máis perdoade por darlle máis voltas a este asunto..
Alén
Forero

Notapor jgalonso » 29 Sep 2013 17:48

Boas Alén:

Agradezo a túa colaboración e peticións por dous motivos: Primeiro por ser sincera e segundo por ser educada.

Respecto ao do vídeo de Couto, non digo más. Para non seguir metendolle o dedo na ferida a familia.
jgalonso
Administrador del Sitio

Volver a General