XIX RALI DO COCIDO

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor PepoPatrol » 20 Mar 2013 00:34

Tramo de rodeiro, aldea de Rio. Entre casas con subida espectacular con giro a dcha.
Frio de coj..... y buen ambiente, pero ..........
Un viejiño de vez en cuando parado en medio de la curva ciega, para ver el ambiente .???
Varios niños pequeños encima del asfalto envarias ocasiones durante el paso (siete o ocho veces) el padre ........
Lo 'peor los de proteccion civil, pasando de todo, en tres horas que estuve alli ni una solo aviso para nadie. Para eso millor non ir e estar quentiño na casa.
En la segunda pasada unas veinte (si veinte) personas pegadas a un muro sin escapatoria,suelo resbaladizo y salida de curva hacia ellos ........ esta vez no toco la loteria .
Ya hace años que no voy a la carballeira por elmespecta ulo de borrachos y yonkis. Ahora esto. Quiza el Cocido no es para mi. :machinegun:
PepoPatrol
Forero
 
Mensajes: 2
Registrado: 19 Mar 2013 23:49

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor jgalonso » 20 Mar 2013 00:50

Pichin-racing escribió:aras, no rally non había coche "0" como tal, o último da carabana de seguridade que pasaba era un VW negro que non me acordo que poñía na porta.... E JohnCooper, estaba nese cruce enriba dun poste vendo os elementos eses, sí eran monedas (e unhas cuantas ademáis) o que poñían no asfalto, e incluso as cambiaban de sitio entre coche e coche, ademáis de molestar ás rapazas que estaban ao lado, que sí querían disfrutar do rally, e ás que non deixaban ver ben... Especímenes deses son dos que sobran nas cunetas :palos: :palos:



Certo eu o teño grabado
Avatar de Usuario
jgalonso
Administrador del Sitio
 
Mensajes: 1348
Registrado: 12 Feb 2013 00:28

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor aras » 20 Mar 2013 18:32

Pichin-racing escribió:aras, no rally non había coche "0" como tal, o último da carabana de seguridade que pasaba era un VW negro que non me acordo que poñía na porta....


Se o coche que facia de "0" non levaba unha luz rotatoria desas que fan ruido o mesmo tempo (tipo ambulancia), entón pareceme un erro da organización , xa que pra min pareceme imprescindible e non é unha cousa que coste moito diñeiro aparte de que fai unha boa función , a de avisar e a de ser visto .

Eu estou convencido de que se a xente se comportara como ten que comportarse poderiamos ter como "0" a un coche de rallyes , e mais, creo que poderiamos ter "00" e ata o "000" e todos coches de competición ,coma xa vin nalgún video dalgún rallye francés. Pero coma os espectadores e os pilotos dos coches "0" nalgunhas ocasións fan o que fan e un perigo pa calquer escuderia ou federación deixar que se faga iso .

De nada vale que o "0" sexa un coche de rallyes que faga moito ruido , se a xente anda por la carretera , o unico que vai a cambiar é que en vez de que casi los atropelle o primeiro en salir o tramo, os atropelle o coche "0".

Eu o que tamén penso e que os conductores ( que non pilotos ) dos coches "0" deberian de imponerlles unha velocidade media para cada tramo ou porlles un GPS pa controlarlles a velocidade no tramo , non e razonable nin ten sentido (pa min) que vaian coma van algúns que parece que van a gañar o rallye , e en vez de axudar a que o rallye sexa mai seguro o que fan e todo o contrario , e se eles non dan exemplo que non se estranen de que a xente faga o que fai .
aras
Forero
 
Mensajes: 21
Registrado: 08 Mar 2013 21:31

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor aras » 20 Mar 2013 19:03

jgalonso escribió:Certo eu o teño grabado


Eu non sei se e legal , supoño que si , pero o que tiñamos que facer era grabar este tipo de "especimenes" ( por chamalos dalgunha forma ) e colgalos videos no youtube , para que se lles caiga a cara de vergoña e se procede enviarlles as imaxes a autoridad para que os sancionen . Cando nunha manifestación un policia se excede a xente colga rapidamente estas imaxes no youtube , pois nos deberiamos facer o mesmo .
Se a garda civil se puxera a repartir recetas polos tramos ,en vez de por o radar e de controlar os pilotos , estou seguro de que sacaria mais cartos aparte de que gañariamos todos .
A todos estes borrachos , valentes , etc,etc, que todos vemos nos cruces onde ai mais xente , o que deberia de facer mais dalgún piloto e pararse nese cruce e neutralizar o tramo , ata que a xente se coloque en sitios seguros ou ata que ese ou eses energumenos se vaian para a sua casa .
No rallye du Condroz do 2011 morreron 2 espectadores (que estaban ben situados) , o rallye continuou pero moita xente seguia mal situada . Freddy Loix saia co numero 1 , e nun tramo o chegar a unha curva no que na escapatoria natural da curva estaba chea de xente mal colocada fixo isto :

Min 1:05 ( creo que non fai falta traducir o piloto pa saber o que pasa )




Gustariame ver que algun piloto fixera isto algunha vez , e axudar os membros da organización que teñen que lidiar con moito impresentable .
aras
Forero
 
Mensajes: 21
Registrado: 08 Mar 2013 21:31

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor EleKch » 20 Mar 2013 19:24

aras escribió:Gustariame ver que algun piloto fixera isto algunha vez , e axudar os membros da organización que teñen que lidiar con moito impresentable .

A veces... os pilotos que van ver o rali están peor postos que os espectadores, e ao ser pilotos se creen con privilegios nas cunetas e ainda se encaran cos comisarios.... ahora dilles que paren no medio do tramo para axudar ca xente jajajajaja
Unha pregunta, sin animo de crear polémica nin muito menos: algún de vos viu algún guardia civil polos tramos?
EleKch
Forero
 
Mensajes: 12
Registrado: 01 Mar 2013 13:19

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor ivancinho » 20 Mar 2013 19:45

http://ivanares.com/onboard

nueva sección de on board del piloto Iván Ares
ivancinho
Forero
 
Mensajes: 5
Registrado: 20 Feb 2013 16:28

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor saab93 » 20 Mar 2013 20:06

eu pola miña parte apoio o sistema do coche 0 e 00 xa q cando veñan os participantes xa a xente esta un pouco mais o loro, ahora tamen e certo q estes fenomenos q se poñen a pintala mona non teñen nada q ver con este deporte, por desgracia fagas onde fagas o rali nesa poblacion sempre vai haber alguen destas caracteristicas e van o q van, para eles e coma festa, teñen unha disculpa para facer o q fan e si anulan un tramo boa ansia lle da, poñense a pintala mona na carretera, colocanse mal nas cunetas e o peor de todo e q a xente rielle as gracias hasta q ven a organizacion ou trafico a chamarlle a atencion e axente ainda poriba silba e berra cos da organizacion cando si a xente en vez de reirlle as gracias os abucheara xa estaba.
saab93
Forero
 
Mensajes: 49
Registrado: 07 Mar 2013 00:32

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor aras » 20 Mar 2013 21:22

EleKch escribió:A veces... os pilotos que van ver o rali están peor postos que os espectadores, e ao ser pilotos se creen con privilegios nas cunetas e ainda se encaran cos comisarios.... ahora dilles que paren no medio do tramo para axudar ca xente jajajajaja


Si , as veces a xente que tiña que dar exemplo as veces son os que peor o fan pero por iso dixen que me gustaria ver algunha vez o que pasou nese video que pusen antes , algun piloto axudando os comisarios cando a cousa se pon fea .

Dame moita pena o que lles pasa os rapaces-as da organización , o que teñen que aguantar moitas veces e por riba teñen que calar por medo,e todo o fan sen nengún tipo de lucro . Eu creo que fai falta mais guardia civil nos tramos , creo que fai mais pola seguridade unha parella nos cruces mais conflictivos que calquer coche "0", e triste pero é asi ,temos que estar vigilados senon nos sabemos comportarnos .
aras
Forero
 
Mensajes: 21
Registrado: 08 Mar 2013 21:31

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor outeiriño » 20 Mar 2013 21:43

boas noites. eu tamen estaba onde estaban os ``iluminados´´ que andaban a colocar moedas no medio da carretera e a poñerse no medio dos que queriamos ver e non me parece normal que aparte de andar a facelo parvo discutan ca xente que quere ver o rally con tranquilidade . Se queres ir de festa saes pola noite e non te pos a cubatas nos tramos. E se fai falla que veña a garda e os multe a todos que veñan xa veras como non volvian a facelo . Bueno xa esta , e que no aturo a esa xente .
Los verdaderos corredores no son solo los que ganan, sino los que corren por pasion.
outeiriño
Forero
 
Mensajes: 11
Registrado: 20 Mar 2013 20:49
Ubicación: berducido-pontevedra

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor Pichin-racing » 20 Mar 2013 21:51

Inda nos xuntamos varios nese cruce :meparto:
Imagen -Дмитрий, куда? :| +Вы идете прямо! 8-)
Avatar de Usuario
Pichin-racing
Forero
 
Mensajes: 674
Registrado: 14 Feb 2013 03:16
Ubicación: Poio-Pontevedra

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor outeiriño » 20 Mar 2013 21:59

pichin eu estada o lado do poste dun muro onde habia un rapaz subido eu ia de branco son alto ,guapo e dicir made in galicia jajaja
Los verdaderos corredores no son solo los que ganan, sino los que corren por pasion.
outeiriño
Forero
 
Mensajes: 11
Registrado: 20 Mar 2013 20:49
Ubicación: berducido-pontevedra

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor Pichin-racing » 20 Mar 2013 22:22

outeiriño escribió:pichin eu estada o lado do poste dun muro onde habia un rapaz subido eu ia de branco son alto ,guapo e dicir made in galicia jajaja

Pois ou estabas do outro lado e había outro nas alturas, ou o do poste era eu :mrgreen:
Imagen
Imagen -Дмитрий, куда? :| +Вы идете прямо! 8-)
Avatar de Usuario
Pichin-racing
Forero
 
Mensajes: 674
Registrado: 14 Feb 2013 03:16
Ubicación: Poio-Pontevedra

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor outeiriño » 20 Mar 2013 22:35

Hay mesmo estaba eu xusto debaixo tua o lado do meu pai . menudo susto o do corsa cria que tiña que subir a xunto tua jajajaja
Los verdaderos corredores no son solo los que ganan, sino los que corren por pasion.
outeiriño
Forero
 
Mensajes: 11
Registrado: 20 Mar 2013 20:49
Ubicación: berducido-pontevedra

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor jgalonso » 20 Mar 2013 23:02

Pois mira eu era o cámara que estaba na curva jjajajaj
Avatar de Usuario
jgalonso
Administrador del Sitio
 
Mensajes: 1348
Registrado: 12 Feb 2013 00:28

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor outeiriño » 20 Mar 2013 23:08

Cun tripode ? vese que era un bo sitio todos estabamos ali jajaja
Los verdaderos corredores no son solo los que ganan, sino los que corren por pasion.
outeiriño
Forero
 
Mensajes: 11
Registrado: 20 Mar 2013 20:49
Ubicación: berducido-pontevedra

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor jgalonso » 20 Mar 2013 23:20

Como comentaba antes, el elemento este, como me reí con las paisanas que se quejaban que no veían y solo por joder me puse delante a propósito :mrgreen:

Imagen
Avatar de Usuario
jgalonso
Administrador del Sitio
 
Mensajes: 1348
Registrado: 12 Feb 2013 00:28

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor p205td » 20 Mar 2013 23:33

Por certo, comentar que actuación da Garda Civil neste rali foi VER-GON-ZO-SA e non se pode describir de outro xeito. En cada enlace do rali estivemos perseguidos por dous radares amén de outros 3 vehículos camuflados pero na maioría dos cruces complicados en saída e meta dos tramos os señores axentes nin se dignaron a sair dos coches.

Para servir e protexer.... eu máis ben diría que para foder e lecer
Avatar de Usuario
p205td
Forero
 
Mensajes: 76
Registrado: 14 Feb 2013 01:50

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor vvs » 21 Mar 2013 00:31

p205td escribió:Por certo, comentar que actuación da Garda Civil neste rali foi VER-GON-ZO-SA e non se pode describir de outro xeito. En cada enlace do rali estivemos perseguidos por dous radares amén de outros 3 vehículos camuflados pero na maioría dos cruces complicados en saída e meta dos tramos os señores axentes nin se dignaron a sair dos coches.

Para servir e protexer.... eu máis ben diría que para foder e lecer

+1
Nos tramos non vin nin o primeiro, pero buscando " drojas " , radares e camuflados, había un lote deles
Imagen
Avatar de Usuario
vvs
Forero
 
Mensajes: 235
Registrado: 14 Feb 2013 16:09
Ubicación: BORA-Pontevedra

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor passat1800cl » 21 Mar 2013 01:45

outeiriño escribió:Cun tripode ? vese que era un bo sitio todos estabamos ali jajaja


No, si al final resulta que hubo minikdd y nadie se enteró :taptap:
Avatar de Usuario
passat1800cl
Moderador
 
Mensajes: 306
Registrado: 14 Feb 2013 13:46
Ubicación: Marín - Morrazo

Re: XIX RALI DO COCIDO

Notapor ZipiFlo » 21 Mar 2013 08:06

pois iso parece :amigos:

garda civil nos tramos donde??? eu non vin ningún :sherlock:
Avatar de Usuario
ZipiFlo
Moderador
 
Mensajes: 611
Registrado: 13 Feb 2013 20:26
Ubicación: Teis - Vigo

AnteriorSiguiente

Volver a Rallyes

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 0 invitados

cron