Se vuelven a prohibir los detectores de radar

No solo del motor vive el hombre

Se vuelven a prohibir los detectores de radar

Notapor jgalonso » 29 Jul 2013 23:18

En el telediario he escuchado la noticia de una reforma en el código de circulación.
Ahora, además de duplicar las sanciones por conducir bajo los efectos del alcohol o de los "estupefacientes" , que lo veo bien, y otras cosas; se vuelve a prohibir expresamente el uso de detectores de radares. Yo nunca lo he usado, aunque me lo he planteado, menos mal que no me he gastado el dinero para nada. Mucho ojo, los que lo lleven.

http://www.abc.es/sociedad/20130726/abc ... 61425.html

http://www.europapress.es/nacional/noti ... 55653.html
jgalonso
Administrador del Sitio

Re: Se vuelven a prohibir los detectores de radar

Notapor Pichin-racing » 31 Jul 2013 02:02

Creo que os enlaces están mal, a ver si os podes poñer ben :taptap: Eu non coduzo que non me dixan o coche, pero sempre está ben estar informado :mrgreen: :mrgreen:
Imagen -Дмитрий, куда? :| +Вы идете прямо! 8-)
Pichin-racing
Forero

Notapor jgalonso » 31 Jul 2013 09:42

Listo enlaces actualizados
jgalonso
Administrador del Sitio

Notapor Pichin-racing » 31 Jul 2013 17:17

Gracias!!

Estou dacordo en que se endurezan as penas por conducir bebido ou drogado, pero eso dos peatóns paréceme unha coña....Que máis dará que unha persoa vaia a fumada ou flipando en colores vendo dragóns e duendes azuis (inda que neste último caso dudo que se mantivese en pe :rot2rire: ), se non molesta a nadie? Mentres non produzca un accidente nin mostre trazas de que vaia a facelo, paréceme ridículo ir a por el... Logo é pola nosa seguridad, non por afán recaudatorio... Claro claro... :machinegun: :machinegun:

Ollo é unha opinión persoal, non quero crear polémica :mrgreen:

Edito para opinar sobre os radares, que é do que vai o tema:
Para min outra mostra máis de que o único que queren é recaudar...
Se señalan os radares ben, a xente reducirá a velocidade teñan ou non posto o radar, pero tendo os coches camuflados nos arcéns ou entradas de casas, pistas etc, ou incluso os trípodes pegado ás cunetas, máis que crear seguridade vial como eles din facer, o único que fan é crear máis peligro, porque a xente vai ó seu ritmo e está máis pendiente dos arcéns, entradas a casas, pistas colindantes á carretera, que de mirar po que levan diante...
E cos radares fixos máis do mesmo, ao non estar señalizados a xente vai o seu ritmo (sempre falando do ritmo normal de circulación que permite a carretera, que normalmente sempre é algo superior ó límite das señales) e de repende vé a caixa blanca e pega un frenazo, pudendo causar un accidente como o de taras veña despistado.
Se realmente queren velar pola nosa seguridade que non se agochen en calquera tramo de carretera dentro dos coches camuflados detrás da maleza nas cunetas e que se poñan a pé de carretera, nas zonas realmente peligrosas, á vista, para que a xente reduzca a velocidade :machinegun: :machinegun:
Imagen -Дмитрий, куда? :| +Вы идете прямо! 8-)
Pichin-racing
Forero

Volver a General